väskor till utgrävning...

En snabb förklaring innan jag åker till skolan.
Båda väskorna är svarta, min kamera gör de INTE helt rättvisa.

Och det kommer inte bli någon vandring.
Vi åker bil till utgrävningen, gräver och bil därifrån.

Men väskan ska rymma en hel del bra-ha-saker och den ska tåla olika väderlekar.

Det lutar åt att det blir den som jag kallar "vanlig" för den rymmer mest.
Jag behöver alltså inte tänka på att den ska vara lätt att bära.
Och jag ska såklart inte ha den på mig under utgrävningen.

För er som ville veta mer om utgrävningen.
Det kommer :) jag lovar.

utbildning | |
#1 - - messan:

Rygga är bra:). Jag väntar med spänning att höra mer om utgrävningen...låter så intressant.

kramar till dig

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Lyckos dig som har dessa väskor :)



Kram

#3 - - Martina:

Jag tycker du ska ta med dig båda två såklart! :-)



Tack för dina omtänksamma ord i min blogg.

Jag förstår att det är svårt att finna ord, det blir det ju för mig med ibland.... kram!

#4 - - Kenneth:

ja med bil kan du ju lasta hela bilen full utan att behöva tänka på annat än utrymmes skäl :)

Upp