Baby foot - min fina vinst...

Jag hade turen och lyckan att vinna en Baby foot
från Bodystore när jag var iväg på mammabloggkryssningen.
 
Min förra upplevelse av Baby foot var inget vidare - ingenting hände.
Jag flagnade lite grann men det kan man ju göra naturligt också, fötterna blev iaf inte mjukare.
Så jag har ju velat testa dessa igen men känt mig lite för snål att köpa eftersom dom faktiskt är ganska dyra.
Så den här vinsten var perfekt för mig!
Tack :)
 
 
Så igår satte jag ned fötterna i påsarna och pluggade - eller okej jag somnade också -
hade på mig dom 2,5 timme och kände redan efter 30 minuter hur det blev lite varmt och skönt om fötterna.
En känsla som jag INTE fick förra gången jag testade dessa.
Tvättade av fötterna med en pH-neutral tvål och känner redan idag att fötterna är väldigt mycket mjukare än innan jag satt med påsarna på.
Utförligare recension kommer senare när det förhoppningsvis börjar hända lite saker med fötterna...
 
Tävling | |
#1 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise !

Så den är bra. Tar den bort förhårdnader på hälar o.trampdynor vore det kanske något för mig.Kostar den över trehundra, blir det ingen babyfoot, har sedan i Söndags blivit kattägare.En ettåring som skulle avlivas.
Han gömmer sig för mig ännu.Trodde han var van vid människor.De haft ju haft honom sedan han var unge.
En hittekatt

Hoppas allt är bra med Dig och döttrarna.

Kram Mi

Upp