3 veckor efter op...

Så har det nu gått 3 veckor sedan jag opererade mig -
en GBP operation.
 
Jag mår verkligen jättebra och jag tycks kunna äta allt utan att må dåligt.
Jag äter den mängd som jag ska enligt dietisterna och de tider som är sagda.
Vikten går sakta men säkert ner.
-1,3 kg senaste veckan.
 
Måste säga att det är en befrielse att slippa gå runt och vara hungrig hela tiden!
Känns riktigt bra faktiskt.
 
Inte så bra bild kanske - men -10 cm i midjan sedan flytstart :)
Nu börjar till och med jag se att det händer saker med kroppen.
 
 
GBP | |
#1 - - Herr Nilssons Fru:

De e skönt när operationer går bra. Gå omkring hungrig är ju inget vidare. Hoppas du når dina mål nu då att allt flyter på bra.

Kramiz

Svar: Ja det känns riktigt bra :) Kram
Marie-Louise

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Spännande :) Stor kram från mig till dig

Svar: Ja vi måste ses snart :) Kram fina
Marie-Louise

#3 - - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma :

Gud så härligt! Och det syns så väl när man ser ett måttband sådär :)

Svar: Ja det gör ju det - det är verkligen bra att "se" hur man blir mindre. Kram
Marie-Louise

#4 - - Anna:

Åhhh grattis!!!
Härligt när man börjar se resultat!
Och 10 cm är inte illa pinkat du!
Skönt att höra att du får må så bra också!
Kram Anna

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#5 - - Madde - Trucker Mamma Madde:

Vad skönt att se resultat. :D

Haha men eller hur jag är sugen själv på att köpa en julklapp till mig med haha. ;)

Jag jobbar som lastbilschaufför, så ska köra åt gruvan här i Pajala bil och specialbyggt släp så vi får dra 90ton ist för 60. :)

Kram

Svar: Ja det är verkligen skönt när man ser resultaten själv också :) Kram
Marie-Louise

#6 - - messan:

Åh, vad roligt att du märker resultat, grattis!
Kramar

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#7 - - soffie:

härligt att du mår så bra och att du märker av resultat, kramen goa du...

Svar: Ja det är riktigt härligt. Kram
Marie-Louise

#8 - - Ingrid:

Härligt när man börjar se/känna resultatat

Svar: Ja verkligen :) det känns så bra. Kram
Marie-Louise

#9 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Skönt att du mår bra och att du är nöjd!! Kram!

Svar: Kram :)
Marie-Louise

#10 - - ♥ Sojka ♥:

Vad skönt! Grattis! En som jag känner känner fortfarande mycket hunger trots op men hon säger att det bara är psykiskt och att det går över så skönt att du slipper det iaf för många brukar ha det.

Kram och lycka till!

Svar: för min egen del är det riktigt skönt att slippa vara hungrig :) Tack
Marie-Louise

#11 - - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset:

Du är så duktig fina! <3

Svar: Tack :)
Marie-Louise

#12 - - Celine - Är mig själv!:

Önskar lite att jag koit ihåg att ta mått innan op, kollade bara vikten ju... :-/

Svar: Börja ta mått nu :) det är inte försent. Kram
Marie-Louise

#13 - - Sojka:

Ja det hade min kompis tyckt med! Hoppas det blir så för henne med snart! :)

Svar: Ja det vore toppen om hon slapp känna sig hungrig - det är typ en befrielse. Kram
Marie-Louise

#14 - - Celine - Är mig själv!:

Nä jatg vet att det inte är för sent... Men det KÄNS för sent... Min aspiehjärna som talar... =)

Svar: aha okej då förstår jag :( Men går det bra med vikten? Kram
Marie-Louise

#15 - - Celine - Är mig själv!:

Jodå... Jag är nöjd hittills. Har inte vägt mig på ett tag nu, men den 30/11 hade ag gått ned 24,7 kilo.

Här kan du re viktresan hittills: http://phantazia.blogg.se/category/viktresan.html

Hur går det själv? ;-)

För mig är inte det viktiga att det går fort utan att det rör på sig. =)

Svar: Det får gärna gå sakta här också. Jag har sammanlagt gått ner 10 kg på 5 veckor - varav 2 v är flytveckorna innan op. Kram
Marie-Louise

#16 - - Nina Bergquist:

å så roligt! massa grattis!!! :D
hur mår du annarS? krams

Svar: Jag mår jättebra ;) Tack. Kram
Marie-Louise

Upp