dåligt med träning...

Den gångna veckan blev det lite dåligt med träning, två pass fick jag till. Fast i och för sig så jobbade jag helgen och då går jag en massa och fixar förflyttningar och lyft. Så det kanske kan få räknas in i träningen.

Men fy så kallt det var att åka iväg till jobbet lördag och söndag morgon. Enligt några på jobbet hade vi -23 i söndags morse och nästan lika kallt i lördags. Min termometer på mobilen är alltså inte helt tillförlitligför den visade på -16 båda dagarna, men den mäter visst inne i Stockholm och där är det ju alltid lite varmare.


När man väntar på bussen lördag och söndag morgon kl: 06.30 då är det tomt på andra människor.




Men sedan under dagen så tittade solen fram och då längtade jag ut lite i kylan. Men tyvärr blev det ingen promenad med någon boende i helgen, vi varken han eller lyckades finna lämpliga kläder.
Det ska finnas två "åkpåsar" till rullstolar på avdelningen som vi hade kunnat använda - om vi bara hade hittat dom vill säga. Dom var puts väck...


En sådan här mysig filt kom mannen min hem med till mig i fredags. Den är så skön - men himlars så stor.
Han ska leta efter en i barnstorlek också - den kanske passar mig bättre. Jag är ju så kort...
Men den här kan jag i och för sig dela med mig av...

Vardag | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hej vännen!!



Jag tipsade i min blogg och fick 150:- rabatt och då tog jag en dagbiljett som blev 800:- :)

Och den ska betalas inom 30 dagar :)



Hoppas du kan komma <3



Kram

#2 - - Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak:

Phuh vad kallt! :/

Jag man kan inte vara helt på topp med träningen jämnt, så länge man inte lägger av helt! :)

Kram!

#3 - - Linda aka Javamorsan:

Åh en sån vill jag med ha :)

#4 - - Lejonkvinnan:

Fick en sådan filt i julklapp av en av sönerna och jag älskar den. Att den är stor gör mig ingenting, så skönt att vira in kalla fötter i det som blir över :)



Kramis

Upp