jobbhelg och förkylning...

Jag har jobbat hela helgen så tentan har fått ligga på is. Sista timmen på jobbet så började jag känna mig tvär förkyld, näsan började rinna och jag nyser i ett och det kändes som om febern kom smygande. Nu ligger jag i soffan och orkar inte laga mat och orkar inte ta tempen, men jag har nog feber - det känns som det i alla fall. Det var många boende som var lite halvdåliga med förkylningssymtom så jag lyckades väl få en hög med baciller. Egentligen skulle jag behöva äta något men jag orkar inte laga mat och jag är ensam hemma.

Mannen och yngsta dottern har åkt iväg på bio dom ska se Star Wars i 3D. De två äldre döttrarna är inte hemma dom är säkert hos pojkvänner. Nej jag lägger mig i soffan igen och snorar och hoppas på att det stannar vid snorande och nysningar....


vi piggar upp oss med lite vår/sommar bilder från balkongen...
Sjukdom | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Krya på dig finaste <3



Jag har oxå feber och näsdropp idag :( Tycks gå överallt nu.. blä!!



Ja gud jag dör av skratt om Ranelid går och vinner alltihop... då är nog ALLT hopp ute för Sverige ;)



Kram och ta väl hand om dig själv <3

#2 - - Kristina J:

Usch då - krya på dig!

#3 - - vuxenmamman:

Men nej så trist. Hoppas det inte blir mer än det redan är.

Imorgon ska jag ta ett tag i mitt PM till uppsatsen som ska in- skulle egentligen varit inne i tisdags men jag har ingen inspiration alls. Men imorgon har jag säkert det......



KRAM

#4 - - Fnulan:

KRYA PÅ DIG!!!!!! Skit i tentan!!

#5 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Tack det var snällt sagt! Krya på dig!

#6 - - carina:

Krya på dig vännen!

Kramen♥

#7 - - Ingrid:

HJÄLP... basiller då hoppar jag SNABBT ut igen :P

Upp