musikutmaning dag 1 och 2 ...

Idag får ni två låtar utav mig eftersom musikutmaningen startade igår egentligen.

Dag 1:

Låt som får mig peppad - Uprising med Muse:


Den här låten är perfekt att ha i MP3:n när man tränar, den får mig alltid att orka ta i lite extra.

Dag 2: Låt som min mamma lyssnade på när jag var liten - Bara om min älskade väntar med National teatern:


Den här minns jag att min mamma ofta spelade på vår skivspelare och så sjöng hon med...
musikutmaning... | |
#1 - - Liw:

MUSE är aldrig fel!



Och den där nationalteater låten är den bästa av dem om du frågar mig :)



Kul att höra!

kram

#2 - - Malin:

Åå Muse så härlig!!!

#3 - - Matilda:

Muse, och särskilt uprising, ligger högt i topp hos mig också, går varm på Spotify mer än ofta! (:

Kul att upptäcka en ny blogg förresten!

Trevlig Kväll!

Upp