att lura barn...

Idag när jag handlade mat så hittade jag ett roligt rostbröd med helt okej fiberinnehåll.
Som man nog kan "lura" i vilket barn som helst - i alla fall mina...


Simpson bröd...
mat | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Smart! Var hittade du dem?

#2 - - vuxenmamman:

Kanon!!! Mina barn har börjat acceptera mer fiber nu.



KRAM

#3 - - Aspiga Celine:

var hittade du det?

#4 - - Aspiga Celine:

Tur jag vet vart Högdalen ligger. Men jag lär ju knappast åka dit från Oxelösund.

#5 - - Lotta:

Allting går att sälja med mördande reklam....minns du sången? :-)



Kramen

#6 - - Linda aka Javamorsan:

Ha ha ja men visst är det underbart att kunna lura ungarna med en rolig påse. Spar den och lägg annat bröd i sen. Det har jag gjort :)

#7 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hahaha vilka roliga.. men som sagt var, dold reklam ;)

Kram <3

Upp