bröllopsdag... 18 år.

Idag firar mannen min och jag bröllopsdag - 18 år har vi vart gifta.
18 år, det känns ganska ofattbart faktiskt.
Men som han skriver på sin FB status:
Firar 18 år idag som gift med Marie-Louise Heidling, tiden går fort när man har kul.
Jag kan bara instämma. Och enligt våra fina döttrar så skrattar och kramas vi mer än vi bråkar i alla fall och det är väl ett bra betyg tror jag.
eller som mellan dottern skriver på FB:
idag vill jag faktiskt säga stort grattis till mina föräldrar som idag varit gifta i 18 år, ni ger mig hopp om att kärleken inte har ett bäst före-datum. go mamma och pappa. älskar er ♥


När jag var 18 år så flyttade jag hemifrån, jag hade ett heltids jobb på Stortorps äldrecentrum (samma jobb som jag nu jobbar extra på) och bara något år efter det så träffade jag Jens. Mannen i mitt liv!
Vi har levt ihop i snart 19,5 år, och i vår har vi vart ett par i 20 år. Det är en ganska märklig känsla när man kommer på att man har levt ihop/bott ihop med mannen sin längre än vad man bodde hemma hos sina föräldrar.
Vart tar alla år vägen?
Ja det kan jag inte svara på... bjuder på lite bröllopsbilder istället.


Ja så där såg vi ut för ganska exakt 18 år sedan <3

Så älskling vad sägs om 18 år till? Det fixar vi va?
Älskar dig massor - för alltid.
livet | |
#1 - - inger stark:

Så fint, fint skrivet och fina bilder. Jag tror inte att jag har flera kort, hade fyllt sjå med maten. Vem kan du kolla hos, kalle och Asta kanske.

#2 - - Ingrid:

Underbart, GRATTIS till er båda!! Här är vi inne på 32:året som gifta.. Hur gamla ÄR VI egentligen????

#3 - - Maya:

Underbart! ♥ Länge leve kärleken ♥

#4 - - Linda aka Javamorsan:

Stort grattis på er dag! Tänk vad tiden går fort ändå! Jag firar 13 år som gift i år. Hände med alla dom åren??



Hoppas ni hade en fantastisk dag idag Kram

#5 - - vuxenmamman:

Grattis grattis till er. Härlig!!!!



KRAM

#6 - - Agneta:

Stort grattis på eran dag!

bara att fortsätta på lyckans väg...!

kram

#7 - - Fnulan:

MASSA MASSA GRATTIS till er kärlek!

#8 - - Ninni:

Grattis till er båda..klart ni fixar minst 18 år till=)Va fina ni är på bröllopsbilderna.



Ang din kommentar, om man läser väldigt noga så står det att det är nivåskillnader. Men något om hundra trappsteg står det inte..lite dåligt=(



Ha en fin Bröllopsdag..nää det var ju igår! kram kram

#9 - - Kristina J:

Grattis! Det är bra jobbat.

#10 - - Ama de casa:

Grattis till er - å vad fina bilder!

:-)

#11 - - Anonym:

Grattis i efterskott!



Kram Kati!

Upp