det gick bra idag...

Besöket idag hos läkaren gick bra, inget synligt som var fel men ett x antal tester gjordes/togs och dessa får jag svar på om drygt tre veckor. Tyvärr var inte min reumatolog tillgänglig så hon kunde inte kika på mina händer så jag får stå ut tills jag har besök hos henne den 8 februari. Om jag inte försöker mig på en telefontid, jag får se hur jag gör - just telefontider blir så knasiga tycker jag när man ska försöka beskriva något utslag eller någon svullnad.

Men imorgon bär det iväg till skolan så nu är jullovet definitivt slut. Egentligen började skolan i måndags men eftersom jag skulle vara fastande hela måndagen och sedan idag fram till undersökningen och till på köpet skulle dricka sådan där äcklig Phosforal så stannade jag hemma i måndags, kändes som om det var bäst liksom. Men som sagt imorgon drar det igång på allvar igen...


sjöutsikten från ett rum som en boende har på jobbet...
Sjukdom | |
#1 - - inger stark:

Skönt att det gick bra! Puss min älskade dotter

#2 - - Linda aka Javamorsan:

Hoppas du får någon hjälp sen när proverna är klara!



Ja du telefontid för sånt där känns lite meningslöst. Svårt att beskriva såna saker dom måste ses liksom!

#3 - - vuxenmamman:

Du ska se att du får fin hjälp den 8:e.

Håll ut!!!!



KRAM

#4 - - Ingela:

Vad kul (eller hur jag ska uttrycka mej) att jag hittat någon som förstår! Man känner sej ju så ensam fast man vet att man inte är det. Eller så känner jag så för att jag tycker allt är så nytt och jag är nybörjare ännu? Knasigt. ;-)



Min reumatolog är också svår att få tag i. Träffade en ny idag men det kändes inte alls lika ok. Men så får det väl va när det blir akuttid antar jag.. Överlevde ju det med. :-D



Hoppas det blir bättre i dina händer!

#5 - - Aspiga Celine Naminah:

"boende på jobbet" - Nu blir jag förvirrad....

Upp