jag tävlar hos ejmis...

Jag tävlar om en goodie-bag med ljus inne hos Ejmis.


bilden är lånad från ejmis blogg.

Vill ni också tävla om en goodie-bag med underbara ljus så kikar ni in hos ejmis och tävlar...
Tävling | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Vad härligt med ljus :) Det ser ut som Partylite ljus.. är det såna?



Kram och ha en fin dag <3

#2 - - Nett:

Jag älskar ljus, kanske kanske inte skall hoppa på den ;) Nåja.. Hoppas att allt är bra med dig, har läst ikapp lite och jag säger som du, konstigt att ingen undrar över fotografierna, jag skulle med tycka det vore intressant om dem på bilderna. Ha en fin dag. Kram

#3 - - Barnens Hjältar:

Tack tack :-)

Lycka till, tänkte jag skulle vara med och tävla jag med men får se om jag kommer ihåg det. Lycka till annars :-)

#4 - - Yohanna i Las Palmas:

Jisses, när jag såg bilden på bloggisarnas facebook så trodde jag att det var godis du tävlade om. Men nu ser jag ju att det är ljus. ha ha ha



Hoppas att du är bättre i händerna idag.



Hälsningar

Yohanna

PS Veckans real life handlar om julgransplundringar:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/january/real-life-julgransplundring.html DS

#5 - - ejmis:

Kul att du är med!!

Lycka till!!

=)



#6 - - carola:

wow, vilken vinst...måste nog kika in där jag med.



Varma kramar

#7 - - soffie:

men då får vi hoppas nån av oss vinner då lycka till:)

Upp