trevlig fika och hagel...

Idag åkte jag äntligen hem till Ewa i Vallentuna för en fika.
Det var verkligen på tiden - vi har pratat om det länge nu.
Men det är alltid något som lyckas komma i vägen.
Men idag på en av mina lediga dagar åkte jag iväg.
 

Det blev tunnelbana*2 och sen Roslagsbanan.
 
Härligt god fika med paj och kaffe mötte mig i dörren.
Och tre av Ewas underbart fina döttrar var hemma.
Så charmiga och fina alla tre <3
 
Rabarberpaj, glass och kaffe. Mums så gott det var.
 
Men jag lyckades komma med ett riktigt regnoväder som sedan övergick i hagel.
Så vi satt mest inomhus och kurade.
Och ja jag är bloggare men jag har fortfarande inte lärt mig det där att fota jämt ;)
Så ni blir utan foton på Ewas fina radhus och den helt underbara altanen.
 
Tack Ewa/tjejmorsan för en mycket trevlig eftermiddag.
Det här måste vi göra om snart.
Allmänt | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Tack för att du kom :)
När vi hade släppt av dig i Centrum så sa Nathalie: Jaha.. då har hon fått se vår galna familj då! Och så suckade hon...
Mmmmm blev mitt svar ;)
Kram och tack för igår!!

#2 - - Amanda:

Åh vad mysigt med en liten bloggfika! Ewa är riktigt go så jag kan tänka mig ni hade mycket att prata om och en riktigt härlig fika!

#3 - - Fröken M:

Men åh va mysigt !! Fika med härliga vänner piggar upp vilken dag som helst :) Kram

Upp