är helt slut idag...

När klockan ringde i morse kl:05:45 så trodde jag först inte att det var sant - det som tillslut fick upp mig var vetskapen om att jag skulle få sluta tidigt. Jag kände mig helt död. De frågade till och med på jobbet om jag var trött och det brukar inte ske - jag brukar nog piggna på mig under färden till jobbet. Men med två studentfirande efter varandra och allt fix som har vart innan dotterns student så var jag helt slut. Imorgon är jag ledig och jag kommer inte jobba om de ringer efter mig. Jag behöver få vara bara hemma.

Hela kroppen värker och fötterna/vristerna är värst - det kan jag nog skylla de nya skorna för. Jag lyckades ha de nya skorna nästan hela studentkvällen men gårdagens studentmiddag fick bli i platta tygskor eftersom jag trodde fötterna skulle gå av annars.


jag fotade lite när jag satt utanför jobbet och vilade benen i solen.
Vardag | |
Upp