balkongen...

Idag lyser äntligen solen och jag hoppas innerligt att det här vädret fortsätter.
På balkongen växer det riktigt bra.


tomatplantorna blommar, chilin har knoppar och vinrankan som jag klippte ner så drastiskt i vintras växer och frodas (fast jag trodde jag tagit död på den) och solrosorna växer sig otroligt stora...


så det blev frukost på balkongen.

Men snart ska jag ge mig iväg och träffa vänner!
balkongen | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Så underbart att få sitta på din balkong och njuta :) Kram

#2 - - messan:

Vad trevligt:) vilken fin kväll ni får.

Solen är här med och det växer så det knakar överallt. Vackert är det.

Kram

#3 - - Ninni:

Va det växer=) Men det är ju härligt!



Ja va knäpp nya blogg.se är, hoppas dom får ordning på allt.



Ha en fin kväll, kram

#4 - - SOFFIE:

mmm va härligt att sitta där på din balkong å bara njuta av dina fina växter..kram

#5 - - Agneta:

oj, vad mkt växtlighet du har på balkongen, förstår att du sitter därute o njuter av frukosten och solen!

kramar

Upp