real-life.

Real-life hos Yohanna igen.

Har du högar?
Vad för några?
Varför?
Åtgärd?
Får det finnas högar?

Oj har JAG högar... Ja jösses det har jag/vi, allt för många och allt för stora.
Vi har högar med böcker och tidningar (mest mina), kläder, datorgrejer och massa annat joks.
Högarna bildas bara för att jag/vi inte orkar helt enkelt. Vi orkar inte fixa undan dom och så blir det bara högre och nya högar.
Vi skulle behöva köra en riktig högstädning, men problemet är att vi vet inte vart allt ska få plats. och vi har svårt för att slänga saker som "kan vara  bra att ha".
Ja det får finnas högar här hemma för ingen av ids ta bort dom helt enkelt.


Ja här är då MINA högar. Böcker och tidningar....
Känns som om jag visat liknande bilder i real-life förut ;)

Vill ni se fler bidrag så kikar ni in hos Yohanna.
real-life | |
#1 - - ♥ Sojka ♥:

Vad roligt att du ska gästblogga hos mig. :) Ser jag fram emot.

kram!

#2 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise !



Helt normalt. Man måste ha de där högarna annars mår man inte bra.En väninna kom hem till mig på Morsdag.Hon tyckte jag hade rörigt i soffan.Vadå sa jag, JAG BOR HÄR. Lite tidningar,almanacka Gästboken efter Mamma o.Pappa. lite mjukisdjur, en noppare.Pläden, mer vad det inte.Och en massa jox på bordet.Jag vill ha allt runt mig.Slippa resa på mig varje gång jag ska ha något. Förr hade jag telefonen intill. Men numera i hallen eftersom jacket sitter där.



Men kläderna de hänger på mina herrbetjänter eller dörrhandtagen, lite här och var.

Skulle jag få främmande och jag vet i förväg då hinner jag plocka bort allt som är framme.

Det är ingen visningslägenhet längre.



Har slutat be om ursäkt att jag har lite stökigt.

De kan lika gärna få se hur Mi bor till vardags. När det är fest,är det fritt fram och sedan har jag ett helsike hitta alla prylar.



Hoppas alla mår finnemang.



Kram

#3 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

Kul att du var med :-)



Såg att jag och de andra tjejerna fått bloggkärlek av dig.



Kram finaste du för det! Skickar lite bloggkärlek här istället :-)

#4 - - Solan:

Vem har inte en hög.

Sen att du fotat dom haha



KRAM



PS vart inspererad av alla de foton din dotter hade på sin blogg :)

#5 - - Trolda:

Att lägga saker på hög är inte min melodi...jag knör hellre in allt i skåp o lådor där det inte syns- med det resultatet att öppnar du vissa skåp bara RASAR det ut grejer... ;-) Men "så länge det inte syns så..." ;-)



Trolda - kramar =D

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hahahhaa ja dessa djäkla högar.. usch jag blir galen av dem!!

Har en galet stor hög i tvättstugan just nu och jag säger bara: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Jag avskyr ju oordning men det känns som jag tillfälligt gett upp försöket att ha den ordning som jag mår bra av... det är ju ingen annan som ser oordningen....



Kram

#7 - - Agneta:

hmm, högar kanske jag inte har så mkt av men oj vad illa det kan gå om någon får för sig att kika in i klädkammren eller förrådet?! Är en riktigt bra-att-ha-samlare...

kram

#8 - - Fnulan:

Högar?? Jag har berg av det mesta :(((

#9 - - Yohanna i Las Palmas:

Veckans sammanställning av real life är klar:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/june/sammanstallning-av-real-life-hogar.html



Detta var så kul att läsa och se.

Leve högarna ;)



Tack för att du var med och berättade.



Hälsningar

Yohanna

#10 - - Freja:

Ohja, det där med bok- och tidningshögar, det känner jag igen, och de är mina i den här familjen... Fast en bokhög är ju ganska snygg...

Upp