att skydda sina gurkplantor...

Okej nu fick jag nog - nu ska mina gurkplantor få växa till sig lite innan katten äter upp dom.


vad tror ni, låter hon dom vara ifred nu? ;)


Tomatplantorna fick lite större krukor också...
balkongen | |
#1 - - Mia:

Finfina skydd!



Förresten undrar jag om jag svarat på var i Stockholm jag bor som du frågade om förut ;-D - om inte så kommer det nu o har jag svarat får du en dublett hihi - Vällingby bor jag i. Du själv var bor du?



kramkram

#2 - - Anonym:

Vilken fiffig lösning. Ja katter kan va riktigt roliga.

#3 - - Fröken M:

Tack !! den här gången är det tack och lov bara jag som är dålig Viggo r frisk som en nötkärna peppar peppar



Smart sätt att skydda plantorna !!



Jag är lite sugen på att sätta tomater och jordgubbar - frågan är om jag är för sent ute...



Kram

Upp