boende under utgrävningsveckan...

Den 18-27/5-12 ska vi på utgrävning i Nyköping.
Utgrävningen tillhör arkeologiutbildningen och jag och några kurskamrater har bestämt oss för att bo kvar i Nyköping under denna period.

Nu har vi hittat huset som rymmer oss och vi har hyrt och betalt det för hela utgrävningsperioden.
Vi får komma ner dagen innan så vi hinner handla mat och fixa, verkligen jättebra att det kunde ordnas så enkelt.
Recension över boendet får ni så klart sen.
Och jag kommer nog kunna uppdatera ganska bra från själva utredningen också.

Huset vi hyrt ligger i Stigtomta.

Hemsidan för uthyrning och boende kan ni hitta här.
Uthyrningen har flutit på bra och som sagt innan - recension över boendet kommer senare.


huset heter Utäng och bilderna har jag fått lånat från uthyrarnas hemsida (jag har frågat).

Det lär bli många bilder därifrån från mig alltså i maj månad.
Det ser så otroligt fint och mysigt ut.
Nu längtar jag till maj och vår utgrävning, det kommer bli en super spännande och bra vecka tror jag.
Och boendet ser perfekt ut tycker jag.
Riktigt lantligt och fint.
utbildning | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ååå så mysigt det ser ut :) Så ljuvligt!! :)

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ååå så mysigt det ser ut :) Så ljuvligt!! :)

#3 - - Celine - Mamma uppgraderad med AS | Tävla hos mig:

Så mysigt det ser ut.

#4 - - Linda aka Javamorsan:

Får jag följa med?? SNälla ser underbart ut!

#5 - - carina:

Ser underbart ut :)

Kramen vännen♥

#6 - - maria:

Åååå vad mysigt och upplevelserikt för dig vännen <3



Ha en underbar helg !

Kramar Maria

#7 - - Petra:

Va spännande.



Ja zumba e så kul. Men visst de e svårt i början med alla steg, men jag tyckte att det satte sig till slut. OM MAN SLUTADE ATT TÄNKA. För så fort jag tänker på hur va steget nu igen, då går de fel



ha en fin fin kväll

kram

#8 - - Petra:

Ja trist, speciellt när dom var så Oservice minded när jag mailade o frågade efter halsbanden.

#9 - - Therese - Sockenvägens Söta:

Gud så mysigt du kommer att bo under utgrävningstidne, du kommer garanterat att få en härlig tid!!! KRAM

#10 - - Ingrid:

Där kommer ni få det fint, liknar mycket ett av våra grannhus. Behövde fly besvärligheterna en stund och gå på en bloggrunda precis som jag brukar göra i "det vanliga enkla" livet... Kram

#11 - - Ama de casa:

Det ser himla mysigt ut, huset. Hoppas ni får en trevlig vistelse där :-)

#12 - - Nett:

Så underbart det där låter och Maj månad är ju en toppenmånad att fotografera en massa. Härligt, själv längtar jag till semestern och stugan vi har bokat i Falsterbo :) Kram

#13 - - per:

ser hur mysigt ut som helst! Kommer att bli en kanontid

kram

Upp