får bli lite deckare nu...

Jag som fick så fin respons på min uppsats senast igår har nu tappat lusten/orken helt på att skriva. Detta löser jag med att läsa en deckare nu ett tag så kanske lusten att läsa om vågar, vikter och Birka återkommer. Eller egentligen finns lusten att läsa men skrivlusten försvann på vägen igår mitt i all värk och trötthet. Men jag har tid på mig så uppsatsen kan vänta några dagar faktiskt, med gott samvete.

Så idag blir det endast deckare och nya Amelia Vår och Amelia kropp & hälsa som ska läsas.



Sen ska jag även läsa ut senaste Amelia.
Jag har endast läst reportaget om Madelein.
Ett väldigt bra reportage om att leva med ADHD.


Madelein driver bloggen: Madelein - mamma till sex.
Tips | |
#1 - - vuxenmamman:

Men unna dig lite välbehövlig vila.....det är du förtjänt av.



KRAM

Upp