musikutmaning dag 12...

Nu är vi inne på dag 12 i musikutmaningen... 

En engelsk låt jag sjöng i mellanstadiet - I was made for loving you med Kizz....



Den här älskade jag när jag gick i låg/mellanstadiet (och gillar den fortfarande). Min storasyster var "hårdrockare" och lärde mig att lyssna på BRA musik. Jag fick sitta inne på hennes rum knäpptyst och lyssna - och vad jag njöt av att få sitta där. Sen gick jag och sjöng eller nynnade på de nya låtarna och sjöng säkert helt fel ord och ingen av mina kompisar hade hört låten... Då kände jag mig lite speciell....
musikutmaning... | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Men då vilken nostalgitripp :) Min första stora kärlek älskade ju Kizz :)

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Nej det som jag skrev om ska ingen behöva få vara med om!!

Jag har blivit tillfrågad från vår lokala kvinnojour om jag vill arbeta för dem. Men jag tackade nej för tillfället. Det är snart 18 år sen jag lämnade den mannen men såren sitter djupt och jag skulle nog bli så frustrerad över att se de kvinnor som kommer till jouren gå tillbaka till mannen.. nej det klarar jag inte!



Men för 14 år sen så träffade jag min älskade F :) Vi kan tycka olika men vi älskar varandra och våld existerar inte i någon form i vårt hus!

När jag träffade honom var jag ärlig med vad jag hade varit med om direkt.. Han tyckte det var tungt men viktigt att få veta.



Och han har varit och är mitt stöd i mycket :) Och även för mina älskade äldsta döttrar oxå! De alla 4 ser honom som sin pappa, han är den som varit där i ur och skur för dem :)



Stor kram och vi ses i morgon

#3 - - Fnulan:

Du är fortfarande speciell!!

Upp