musikutmaning dag 18...

dag 18 i musikutmaningen

dag 18 - låt som spelades på krogen.

Alltså senast jag var ute på krogen för att dansa och lyssna på musik var någon gång i början av 1990-talet och nu känner jag mig lastgammal. Men då var jag 18-19 år och var ute och dansade var och varannan helg och livet lekte. Sen kom familjen och livet leker fortfarande men på ett väldigt annorlunda sätt mot då...

I wanna sex you up med Color me badd (1991)



Då 1991-1992 så dansade jag till denna och sjöng refrängen högljött och säkert väldigt falskt ;)


samma år kom denna och den spelades också flitigt när man var ute på krogen....
musikutmaning... | |
#1 - - Agneta:

den sista låten minns jag väl, den dansades flitigt till :-)

Sv; nej, jag har inte skrivit till dem och frågat ang frimärkena ännu :-) men lär nog göra det snart bara få att få veta. I brevet var det bara lite inbjudningar till aktiviteter med den likala föreningen såsom en bussutfärd, en trivselkväll och info ang ett samarbete de skapat med en bilfirma där föreningen får 1000 kr för varje bil en medlem köper av dem.

#2 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

Tack!:)



Åh vilka gamla låtar! :)

kram!

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

:) Ja herre jösses, den här skulle jag knappt kunnat svara på :)

Du är sååå jäkla duktig på musik!! :) Jag blir lika imponerad av dig varje gång jag är in här och ska kika på vilken musik du valt för dagen :)



Ja den katten är så underbar :) Och så mysig!!



Kram och vi är verkligen värda en fika!! Måndag kanske?



Upp