ny veckorutmaning... Bloggkärlek

Madelein har startat en ny utmaning - Bloggkärlek kallar hon den.
Varje lördag länkar man till någon blogg som man vill ge lite extra kärlek.

Här kommer min länkning:

Tjejmorsan!


Tyvärr kunde jag inte kopiera Tjejmorsans bloggheader, så ni får en bild på tjejmorsan istället.

Tjejmorsan är en relativt ny vän till mig. Vi "träffades" ute i bloggsfären och "klickade" direkt. Vi har ganska mycket gemensamt. Vi läser båda på Universitet/Högskola, vi har enbart döttrar, en av dessa döttrar har någon form av autism, m.m. När vi sedan träffade på riktigt under Loppis bloggevent så kände vi båda två att vi måste träffas fler gånger. Så min bloggkärlek går denna vecka till Tjejmorsan Ewa.
bloggkärlek | |
#1 - - Marie-Louise Grimlund:

Hejsan Marie-Louise !



Det måste vara något mycket speciellt. Och roligt kan jag förstå.



Önskar Dig lycka till ihop med Din "bloggkärlek."



Kram Mi

#2 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Åh vad härligt att du är med! Jag håller med om att Eva är värd en massa bloggkärlek :-)

Jag länkar i nästa inlägg. Kram på dig!!

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Men gulle vännen :) Jag har ju inte haft något liv tack vare tentan... Vad rörd jag blir!!



Är så tacksam för att du kommit in i mitt liv!!! Och jag hoppas du är här för att stanna :)



Stor varm kram i cybervärlden tills jag får ge dig den i verkligheten <3



Kärlek till dig!!!!!!

#4 - - Linda w L2K:

Härligt!!!

Upp