solresor söker resereporter...

Solresor söker resereporter och självklart vill jag söka det.

Jag har ansökt om att få bli Solresors resereporter på Cypern, Kreta, Spanien eller i Kroatien under en vecka.

Vill du också ansöka så gör du det här.

Jag skulle helst vilja få göra ett resereportage från Teneriffa.
Att få bo vid Los Cristianos skulle vara trevligt.
Där finns det mycket som jag skulle vilja visa min älskade man.


bilden är ett kollage över mina resor till Spanien och Teneriffa.
(bilder tagna av och med mig)
Tips | |
#1 - - Sara, mamma till tre små troll:

hoppas du blir utvald, teneriffa är verkligen kanonfint!

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Och om jag skulle få åka så är det givetvis till Cypern flyget skulle gå :) Om jag fick bestämma :)



Kram och lycka till

#3 - - Kenneth:

håller tummarna :)

#4 - - Karin:

Åh, vad härligt! Hoppas du blir utvald!

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Föresten så kan vi två åka till Cypern och njuta av sol och god mat :)

Det vore nåt det... gud vi skulle prata våra käkar ur led ;)



Kram

#6 - - Agneta:

håller tummarna för dig...hårt!

kram

#7 - - Fröken M - Vinn 200:- att shoppa för hos Lajbansson:

Åh, det är ett "jobb" jag mycket väl skulle kunna tänka mig :) Underbart !!

Upp