varför lär jag mig aldrig...

Jag ska ju inte se på skräckfilmer, varför lär jag mig aldrig. Jag kommer ju inte kunna gå upp ensam på nätterna nu på bra länge...

Här är orsaken: Insidious. Åh den var så grymt otäck.

Allmänt | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhhhhh fy fan vad otäckt!!!! Och inte kunde jag låta bli att titta heller... USCH!!!

#2 - - Fnulan:

Men neeeej jag kan INTE titta, bara att jag vet att det är skräck gör mig rädd!!

KRAM

#3 - - Anonym:

hua då ska jag ej kolla den!

#4 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Jag kan inte heller titta, hatar skräckisar..hua

#5 - - Ankii:

Uch ja, skräckfilmen avstår jag gärna:)

Idag räcker de nästan med att läsa tidningen så befinner man sig i en skräckvärld:(

Kramiz

#6 - - Ama de casa:

Jag har lärt mig! Efter att ha sovit hos mamma i ett par veckor när jag sett Exorcisten i 14-årsålern så lärde jag mig faktisk. Tittar inte på skräckfilmer längre.

#7 - - vuxenmamman:

Den vågar jag aldrig se......

#8 - - Agneta:

hu ja, jag vågar inte ens sätta på trailerna du lagt in, hatar skräckisar!

Upp