en trevlig kväll - och bloggkärlek...

Tack för en mycket trevlig kväll - Ewa/tjejmorsan, Anna/En Mölnbobos liv, Martina/Ytterligare och Linda/från botten till toppen. Vi åt middag på restaurang Sahara och Ewa hade lyckats fixa en liten söt goodiebag från Midsona Sverige AB. Tack så jättemycket, innehållet passade mig perfekt - bilder på innehållet kommer upp under dagen.

Så veckans bloggkärlek vill jag skicka till dessa underbara kvinnor!
Ewa, Anna, Martina och Linda.
Hade jag inte då för några år sedan börjat blogga så hade jag aldrig träffat dessa underbart fina kvinnor.


Maten var så god :)
Detta måste snart göras om.

Och ja jag föll för grupptrycket så nu har även jag Twitter.
Ni hittar mig på MLHeidling (tror jag)
bloggkärlek | |
#1 - - Linda aka Javamorsan:

Sotis jag blir på er nu som träffades och hade det kul!

#2 - - carina:

Visst är det fantastiskt med bloggen ändå :)

Man möter så rara och goa vänner♥

Kramen vännen♥

#3 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Härligt härligt, har lästa hos Ewa och anna också. Kul att du är med i utmaningen :-)

#4 - - Linda w L2K:

Tack själv!!! Hade en toppenkväll!!!

Tyvärr säger kroppen och huvudet ifrån idag efter helgen och gårdagen - för lite vila, så idag är det en dag på soffan. Men det var det verkligen värt!!!

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Tack för din bloggkärlek vännen :) Du får den tillbaka här av mig direkt :) Du är en fantastisk kvinna och jag älskar att vi två funnit varandra :)



Stor kram

#6 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

Hade missat vad bloggkärleken var, men såg det när det var länkat till min blogg. Tack finaste du!

Upp