idag blir en lång dag...

Dagen börjar med ett läkarbesök hos min reumatolog, nu får jag väl veta om mitt D-vitamin har ökat. Det var ju super lågt för 3 månader sedan.

Sen ska jag iväg till skolan och möta upp några kurskamrater som jag har ett grupparbete med, vi ska gå igenom dagens redovisning. Så ja sen blir det redovisning av grupparbetet och efter de 3 timmar som vi har på oss alla grupper får vi "håltimme" 2 timmar tills nästa delkurs börjar. Ikväll börjar nämligen delkursen som ska leda oss fram till den arkeologiska utgrävningen nu i slutet av maj och de som läser arkeologi B på kvällstid ska vara med och gräva - så därför börjar vår nya delkurs ikväll. Så att vi - dag- och kvällskursarna - får samma information om vad som ska hända när vi ska gräva.

Så ikväll är jag väl hemma till 20.00 om jag har tur och bussarna går som det är tänkt. Då ska jag knåpa ihop ett inlägg om hur redovisningen gick och kanske vet jag lite mer om utgrävningen då.

utbildning | |
#1 - - Solan:

Vilka härliga vårbilder du fångat.

#2 - - carina:

Vilka härliga bilder på bjuder på :)

Kramen vännen♥

#3 - - Petra-tvillingmamma:

nej precis, en sked till det så hade jag nog ätit upp det med! haha

Upp