när livet är kaos...

Vad gör man när livet är kaos?
När vardagslivet inte fungerar optimalt?
När man tappar bort varandra i allt detta och bara är trött och ledsen?
Måste få hjälp nu!
Direkt, helst idag!

Måste vara kryptisk men skulle helst bara vilja skrika rakt ut av frustration, trötthet och sorg.


Gamla Stan - jag älskar den stadsdelen.
livet | |
#1 - - Celine - Maskrosbarn med Aspergers | Tävla hos mig!:

Sv - Nu finns ddet lite info i bloggen. Ja det är Capio St. Görans som skall göra op, när den blir vet jag inte.



Eftersom jag har Aspergers så ville de prata med min samtalskontakt och läkaren på psykiatrin först men nu verkar utredningen för op gå vidare i varje fall. Har ingen aning om när op kan tänkas bli.

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Nu min kära vän fick du mig att längta in till gamla stans vackra gränder :) Vad säger du om, Du + Jag = sommar i gamla stan?



Kram

#3 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

Skickar en stor och varm kram till dig!!

#4 - - Linda w L2K:

När livet känns så där skriver man av sig, får lite peppande kommentarer och tar sen nya tag. Om och om igen... <3

#5 - - Agneta:

man skriker ut, skriver av sig och så tar man nya tag när allt kaos inom en lagt sig och man kan börja tänka igen.

stor kram till dig!

#6 - - Solan:

De låter jobbigt. MÅNGA LÅNGA KRAMAR.



Hoppas det blir bätre snart. KRAM IGEN

Upp