utmanad av Emelie...

Jag antar Emelies utmaning...

5 bästa Hollywood-hunkarna enligt mig:
(alla bilder lånade från google)



1 - Vin Disel


2 - Joel Kinnaman


3 - Mads Mikkelsen


4 - Wentworth Miller


5 - Amaury Nolasco

Första platsen är helt klart given att gå till Vin Disel - de andra är inte säkert att de verkligen kommer i den ordning jag nu skrev in den.
De fick komma in på listan efter hur de kom upp när jag sökte.

Men ja jag gillar nog BAD BOY stilen....

Vill du också anta utmaningen lämna då gärna en kommentar här hos mig och hos Emelie.
Nöje | |
#1 - - Martina:

Mmm ja Vin Diesel är mysig! Men sen är nog smaken som baken tror jag haha

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm



Jösses och ännu mer Mmmmmmmmmmm kanske lite Grrrrr oxå ;)



Kram

#3 - - Solan:

Jag glömde ju Disel. Åååå.

Ja det är svårt. Och Kinnaman är det inge fel på ;)

Upp