allt har gått bra...

Nu är operatonen avklarad och jag mår nästan oförskämt bra. Har redan varit uppe ett flertal gånger och kan gå upp utan problem, har även fått i mig vätska ordentligt. Vi hörs imorgon när jag för hoppningsvis är hemma.
 
 
GBP | |
#1 - - Solan:

Va skönt att höra. De va lika för mig. Det här kommer du fixa galant.

#2 - - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset:

Härligt att höra! <3

#3 - - messan:

Vad skönt att höra. Önskar dig all lycka till!
Kramen

#4 - - Anna:

Låter ju toppen!!! Skönt att allt gått bra. Tänkte på dig och har väntat på ett tacken från dig!
Hoppas du repar dig klart i samma takt! Ha en trevlig helg, hemma, förhoppningsvis!
Anna

#5 - - Celine - Sista dagen att tävla!:

Vad underbart att läsa! =)

#6 - - ejmis:

Härligt att höra!!
=)

#7 - - Ama de casa:

Vad skönt att det har gått bra!
Stor KRAM!

#8 - - Stina:

Härligt!

Upp