den andra vinsten...

Nu är den andra vinsten testad av mig och två av döttrarna.
Och ja det verkar bli en ny favorit här hemma.
Vinsten kom från Australien Bodycare.
Vi är dock lite oense om doften -
jag tycker det doftar lite eukalyptus medan tjejerna säger att det "doftar bara rent".
Och ja båda dofterna är väl helt godkända för vem vill inte "dofta rent" när man duschat/badat.
 
 
Den enda nackdelen jag kan finna är att vi alla tycks gilla den här produkten -
så jag kommer inte få ha den för mig själv...
 
Bloggevent | |
#1 - - Kenneth:

tjejgrejor

#2 - - Nina Bergquist:

ses ikväll! kramis!

#3 - - Anna:

Får tyvärr inte upp bilden... Får googla!
Ett stort problem jag har hög hemma faktiskt, tycker olika märken luktar ok i affären men inte alls när man kommit hem och testa på riktigt...
Anna

#4 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Ja, de är verkligen duktiga på Dubbelt utsatt, jag skall bidra med en text på affisch på deras slutkonferens efter sex år nu i november. Det känns stort!

#5 - - Agneta:

ja, dofta rent är ju liksom ett av målen med att duscha ;)
kul när man hittar en produkt som passar bra!
kram

#6 - - soffie:

det där har jag provat å jag gillade det du får gömma dem:)så du får ha dem för dej själv:)

#7 - - Stina:

Kul med vinster!

Upp