me&i mingel i Hammarby sjöstad...

Igår åkte jag iväg på me&i mingel i Hammarby sjöstad.
Jag bestämde mig sent för att följa med så inget var förberett - jag bara åkte.
Jag kände att det kunde vara bra att komma ut lite första flytdagen och allt och det var rätt tänkt.
Vi hade det så mysigt.
Men attans så kallt det var. Vi hamnade lite fel först och höll på att blåsa bort i höststormen innan vi äntligen kom fram till Bistro Sjöstad. Men väl framme glömde vi kylan och bara minglade runt lite och hade det bra.
Med mig var Ewa, Nadja med sötnosen Charlie och Åsa.
 
Minglet hölls på en helt underbar restaurang/vinbar som heter Bistro Sjöstad.
Så vacker miljö med en inredning som gärna hade fått följa med mig hem.
 
vinbaren...
 
toaletten... Inredningen på toaletten säger allt - så vackert.
 
Kläderna som me&i har är så fina. Deras barnkläder är av helt underbart mjuka material och har så fina färger och mönster.
Även vuxen kollektionen är fin.
Kanske får det bli något plagg därifrån när vågen visar på x antal kilo minus.
 
 
se bara på färgerna visst är dom väl fina.
 
Sen var det ett annat företag där som säljer leksaker, porslin och mycket annat.
Zillomans kalasbutik heter dom.
Jättesöta mjukisdjur från en dansk designer t.ex.
 
 
Och en mugg som jag verkligen vill ha - kanske får önska mig den i julklapp.
 
visst är den fin?
Uppdatering: Tack älskade syster. Muggen är beställd och avhämtas så fort jag får besked om när :)
 
Ja det var min kväll det.
 
 
Bloggevent | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det var supermysigt att få en kväll för bara oss :)
Åsa tyckte det var toppen att få träffa dig i "verkligheten" :) Jag pratar ju rätt mkt om dig och mig :)

Stor kram finaste

#2 - - Ann Catrine:

Vad mysigt ni verkar ha haft det!
(annat än min kväll det... tevetittande tills ögonen var fyrkantiga...) ;-)

#3 - - Lotta:

Tack för att vi också fick följa med bildledds. Så roligt med så fina foton. Vilka fina kläder och underbara tyger.

Hoppas allt går bra för dig!

Kram

#4 - - Kenneth:

låter som du har haft en bra kväll

Svar: Ja den blev riktigt bra :)
Marie-Louise

#5 - - Anonym:

å va mycket fint..vilken trevlig kväll du haft,kramen

Upp