snart hemrese dags...

På tisdag går planet hem till Arlanda och vet ni - det ska bli ganska skönt. Jag ska absolut inte klaga, jag har haft varmt och skönt med bra träning och behandlingar - men jag längtar hem till min fina familj. Att få krama mina älskade döttrar och min älskade man. Fyra veckor är ganska länge och det räcker precis. Att i fyra veckor vara få vara oansvarig och egoistisk räcker gott och väl. Och ja man kan bli "mätt" på sol. Idag låg jag på stranden i 1,5 timme sen orkade jag inte mer utan gick och la mig på rummet med fläkten på högsta och bara vilade.
 
I lördags var jag på utflykt igen - till La Laguna. En riktigt fin stad Där gick jag på museum och kikade på Teneriffas historia.
 
 
Teneriffa | |
#1 - - inger stark:

Välkommen hem! Ingvar, Erika och Elin hämtar dig. Puss och kram så länge

#2 - - Kenneth:

Borta bra men hemma bäst

#3 - - Agneta:

välkommen hem igen!
kram

#4 - - Helena:

Ja borta bra men hemma bäst, hoppas iaf att du fått ha en bra resa och att träningen och behandlingarna hjälpt dig. Mysigt med utflykter till andra ställen, fina kort.
Välkommen hem får man säga också.
Jag har fått din blogsida av mannen, jag är ny här i blogvärlden.
http://snusan2.blogspot.se/

#5 - - messan:

Låter som du haft det jättebra men jag förstår din längtan efter de kära.
Kramar

Upp