kör ett snabb inlägg...

Sitter ute på terassen och slösurfar kl:23.30 i 26 graders värme och hör vågorna slå på avstånd. Livet kan bli sämre...
 
Träningen går riktigt bra och allt flyter på. Lite trist uteliv kanske men det löser sig. Första veckan är avklarad och på lördag blir det utflykt. Det blir upp till teneriffas "pyramider" med tillhörande museum och en tur till byn med kyrkan som har den svarta madonnan. Ska bli riktigt mysigt.
 
Tyvärr glömde jag lägga in fotoprogrammet innan jag åkte så ni får inga kollage utan bara "lösa" bilder. Kollagen får ni sen när jag är hemma igen.
 
 
 
Jag har testat fiskspa men dom (fiskarna) ville inte äta så mycket på mina baby-foot lena fötter...
Allmänt | |
#1 - - inger stark:

Underbart älskling! Njut!

#2 - - Ninni:

Hihi fanns det inget att knapra på=) Jag och maken ska iväg nästa fredag fiskarna kommer att fullt upp att göra på mina fötter det är jag säker på!!

Fortsätt njuta här hemma är det skitväder, bläää
Kram kram

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det är så galet skönt när de små fiskarna smaskar på fötterna :)
Du ser ut att ha det ljuvligt :) Och jaaa jag önskar jag kunde komma ner till dig <3
Kram finaste

#4 - - Ingrid:

Kan tala om att på MINA fötter hade deblivit mätta en hel vecka!

#5 - - Maja:

Åh ser härligt ut!! Här öser regnet ner... njut!

#6 - - Agneta:

så härligt du verkar ha det :-D glad för din skull!!
kram

#7 - - Solan:

Du ser ut att ha underbart <3

Upp