jag hade så bra inlägg...

På väg hem från stan idag och lunchen med Solveig/Lillboda så hade jag ett så himla bra blogginlägg på gång i huvudet. Men sen försvann det. Kanske var det inte så bra iaf. Det konstiga var att jag inte en enda gång på vägen hem tänkte på att jag hade kunnat blogga via mobilen - helt knäppt jag vet. Men jag var nog fullt upptagen med Twitter tror jag mitt i tankebanorna.
 
Igår hade jag också en lunchdejt inne i stan fast med Ewa/Tjejmorsan vissa veckor lyckas man pricka in många trevliga möten/luncher.
 
Och kan ni gissa vad vi åt både igår och idag - ja Sushi såklart! Min nya favorit...
 
Men det stör mig att det där bra blogginlägget liksom försvann - det kändes som om jag hade en tanke bakom det. Men ja ja om man sen glömmer bort det så var det kanske inte meningsfullt trots allt.
 
så här mycket hade påskliljorna slagit ut förra året vid den här tiden eller närmare bestämt 2012-04-12.
Just nu är det bara små knoppar som sticker upp i rabatten...
 
Vardag | |
#1 - - Solveig Lundin:

Tack för en jätte trevlig date :)

Svar: Tack det samma <3
Marie-Louise

#2 - - Åsa:

Det kommer säkert tillbaka någon natt :)

Svar: nja har inte kommit tillbaka än :(
Marie-Louise

#3 - - Agneta:

sådär händer mig med med jämna mellanrum :) brukar också inse att inlägget nog inte var så himlans bra trots allt....
kramar

Svar: Ja men det kanske inte var så viktigt då - eller så var det det... Kram
Marie-Louise

Upp