idag hittade jag dom...

Sprang på ett par så snygga skor idag som jag bara inte kunde låta bli att köpa. Så nu går jag in dom här hemma, så att de ska vara lite skönare på kryssningen som går av stapeln om 12 dagar.
 
högklackat när det är som bäst <3
Var länge sen jag orkade gå i så höga skor -
men nu när vågen visar -28 kg så orkar jag det!
 
Kikade på bilder i min mapp som jag döpt till "vikt" och fann dessa två foton.
Det är ungefär 11 månader mellan dessa bilder och en gbp.
Jag är så nöjd att jag vågade ta steget till en operation.
Mitt liv är så mycket bättre och "lättare" (på fler sätt) nu!
Och vet ni, jag börjar känna mig snygg igen!
Jag gillar det jag ser i spegeln nu för tiden!
 
11 månader mellan bilderna...
 
idag har jag glidit runt i mjukisbyxor och en skjorta -
så skönt.
 
Nu ska jag bara bestämma mig för vilken klänning som ska med på kryssningen.
Den nyinköpta svarta som är lite längre bak och har ett snyggt fall
eller
den korta tajta som jag fått av min äldsta dotter?
 
Bilder på klänningarna kanske kommer upp under morgondagen.
 
Bloggevent | |
#1 - - Inger Stark:

Grattis Marie-Louise! Bra jobbat och snygga skor, nu väntar jag bara på klänningarna Puss o kram

#2 - - Linda w L2K:

Vet du, jag minns inte att du var så stor! Jag vet ju att du var större men inte så stor... Och skorna är en stor hit!!! Och så slipper jag känna mig så mycket längre än dig i år. ;) Kram

Upp