snart går årets kryssning...

om två veckor går årets mammabloggkryssning!
Nästnästa helg drar vi iväg ett helt gäng bloggande mammor.
Jag delar hytt med min vän Solveig -
vi lär få så skoj!
 
Eftersom jag lyckades vara en av de 50 första som bokade kryssningen så fick jag en trevlig överraskning i brevlådan i början av sommaren.
En superbra solmousse.
Tyvärr har jag jobbat lite väl mycket i sommar så jag har faktiskt inte testat moussen än -
men lyckas det bli fint väder nu under min ledighet så lovar jag att testa den!
 
tack MGroup och Proderm för presenten.
 
Nu när ledigheten är här så har jag tagit tag i träningen igen.
Var ner på gymmet idag och körde ett pass, så skönt!
Nu ska träningsrutinerna in i livet igen!
 
Lite bilder på mig i olika träningssammanhang.
 
Min vän Ewa tyckte att jag skulle börja le på mina Instagrambilder -
så nu övar jag på det, att le inför kameran.
Jag är superdålig på att le "på beställning" och framför kameror.
Men de översta bilderna tog jag på gymmet i onsdags och de blev ju ganska bra...
 
Så nu ska jag träna mig på att le framför kameran innan jag far iväg på kryssning.
 
 
Bloggevent, Träning, Vikt och motion | |
#1 - - Linda w L2K:

Du har ett fint leende! Klart du ska visa upp det!
Och som jag längtar!!! På onsdag börjar mina förberedelser! Yeay!

Svar: Tack vännen :) Har så svårt att le på beställning... Kram
Marie-Louise

#2 - - Solan:

Om vi nu klarar trycket. Men vi får ha roligt så länge vi klarar av. Hoppas de är riktigt bra musik som spelas på båten.
Res i frid min vän 😉😘

Svar: Ja vem vet vi kanske somnar... Eller så rockar vi hela natten :) Kram vännen
Marie-Louise

#3 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Jag är också ganska kass på att le framför kameran, åtminstone när jag tar bilderna själv... huvva! :) Känns ju konstgjort och fejkat liksom...
Men jag får göra som du - träna lite på´t :)

Men du SKA le serdu, ditt leende är jättefint! <3

Svar: Tack vännen :) Men ja visst är det svårt att le på beställning. Kram
Marie-Louise

Upp