julafton i bilder...

Jag var lite dålig med att fota på julafton märkte jag nyss, men de bilder jag har får jag väl dela med mig av. 
 
Vi började med att mysa på morgonen och som traditionen är så går jag och mannen min runt och väcker döttrarna med ett levande ljus. Sen blir det frukost framför julkalendern med julmust i glasflaska och skinksmörgås. 
 
 
Sen när vi gjort oss i ordning så promenerade vi bort till min mamma där även min mormor var. Där åt vi jullunch, fikade, öppnade julklappar och tittade på kalle Anka. 
 
min mamma och min mormor <3 
dom ser inte helt glada ut att jag fotar men jag skulle försöka ta på dem när de inte märkte något men det gick inte....
och Kalle Anka på tv:n. 
 
mammas fina julgransprydnader - inhandlade på gamla Stans julmarknad för många år sedan. 
En ny träfigur köpte hon alltid varje år på den julmarknaden, men nu finns inte dessa figurer kvar vad det verkar..
 
jag hade vart snäll i år och fick massor av julklappar vilka jag visar senare. 
Men denna är nog den jag använt flitigast. 
Årets julklapp fick alltså även jag - en juicecentrifug. 
Den används dagligen nu!
Barnen, Familj, Jul | |
#1 - - Solan:

Låter som en lugn och trevlig jul ❤️

Svar: Ja det var verkligen skönt, mysigt och trevligt <3 Kram vännen
Marie-Louise

Upp