militus medical kvällsevent...

I tisdags kväll var jag iväg till Militus medicals kvällsevent. Det var via fina Johanna som jag fick vetskap om det hela. Jag har länge varit ute efter bra ansiktsprodukter som kan fungera på min torra men ändå ibland feta ansiktshud men det har vart svårt att finna en bra. Även bra kroppsprodukter har jag letat efter som kan fungera bra på min torra hud. Jag såg Johanna lägga upp en bild på kroppsvårdsprodukter som gjorde mig nyfiken så jag frågade helt enkelt vart hon köpt dessa. Då rekommenderade hon mig att kolla upp Militus Medical och där såg jag att de skulle ha ett litet kvällsevent med jultema. Jag bjöd med mig min fina kurskamrat Kristiina till detta event - kände att vi båda behövde få lite avkoppling i allt pluggande. 
 
lite foton från eventet.
 
Jag var tyvärr lite dålig på att ta bilder på plats. Det var lite för trångt för att det skulle bli bra bilder.
Vi fick med oss en härlig goodiebag med fina hudvårdsprodukter.
Och till min stora lycka så fanns det en super bra ansiktsrengöring och kräm till ansikte och kropp med i påsen.
Dessa två produkter passade mitt ansikte perfekt. 
Nu blir jag nästan lite chockad efter att jag tvättat ansiktet och smort in mig för jag känner mig så ren och len i ansiktet - jag tycker alltid annars att det brukar bli stramt och torrt efter rengöring.
Men de här produkterna från Avéne var verkligen superbra för min hud. 
 
Avéne är min nya favorit till ansiktet.
Nu ska jag bara finna den perfekta kroppskrämen/kroppslotionen också...
Bloggevent, Jul | |
Upp