middag med trevligt sällskap...

Middagen igår blev mycket trevlig
och ja som vi pratade.
Precis vad vi alla behövde tror jag.
Tack Martina för den supergoda maten och trevliga kvällen
Tack Linda, Ewa och Marianne för en trevlig kväll.
 
 
Underbart god middag som Martinas fina make tillagat -
tack för en underbar smakupplevelse.
 
efterrätt med färska bär, ost och 100% blåbärsdricka - så gott.
 
tack Ewa för skjutsen till t-banan - resan hem gick riktigt bra och smidigt.
 
Presenten var ett lyckokast.
En valfri väska från Tirapunji
Bild lånad av Linda
bloggkärlek | |
#1 - - Ninni:

OJ va gott det såg ut, tur att jag precis ätit frukost!!

Ha en skön söndag, kramen

#2 - - Ewa:

Hihihih ja nog blev hon lycklig alltid :)
Jag lånar din martina bild till min blogg om det är ok :)

Kram

#3 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Ni verkar ha haft väldigt trevligt <3 Martina ser överlycklig ut över sin present, det förstår jag :)

#4 - - Martina:

Haha ja jag blev lycklig!!
Men nu har jag huvudbry!!
Jag trodde jag visste precis vilken väska jag ville ha. Ja du vet ju vilken...
Men sen gick jag in på websidan.....Nu får jag snart dra lott mellan alla snygga väskor tror jag haha

Upp