sjukdomar i familjen...

Som ni säkert har förstått så är min man sjuk, riktigt sjuk till och med. Han åkte in akut med ambulans i söndags eftermiddag och det var tur det. Jag kan inte skriva för mycket här just nu. Jag skulle helst vilja skriva av mig allt, jag skulle behöva det - men med tanke på familjen så låter jag bli. Nu får vi ta hand om varandra och hoppas på att allt löser sig på bästa sätt. Mannen kommer vara inlagd i minst några dagar. Jag hoppas nu bara att han blir undersökt och utredd ordentligt så vi sen vet vad som felade/felar och att det går att göra något åt det. Att han får bli helt frisk och att vi snart kan vara en samlad familj igen.
 
livet | |
#1 - - Martina:

Även om du inte känner att du kan skriva i bloggen så vet du att du har många vänner här ute i bloggvärlden som tar emot dig med öppna armar om du behöver prata/skriva av dig!!
Kram vännen!!
Hoppas att maken blir frisk, pronto!
<3

Svar: Tack vännen <3
Marie-Louise

#2 - - Anette S:

Hoppas allt löser sig! Kramar <3

Svar: Tack <3
Marie-Louise

#3 - - Ann Catrine:

Martina har skrivit så bra här ovanför, precis vad jag känner.
Du vet vi är många som sänder er styrketankar och kramar!

Svar: Tack <3
Marie-Louise

#4 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Åh vad jobbigt!! Krya krya!! KRAM

Svar: Tack <3
Marie-Louise

#5 - - soffie:

men usch vad jobbigt styrkekramar till dej å din man hoppas nu han snart är frisk igen å får bästa vården.

#6 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Jag hoppas hela tiden att få läsa en rad från dig, om att du fått med dig maken hem och att han mår bra. Vet inte ett jota om vad som hänt, o hann ju inte läsa inlägget du skrev innan du tog bort det...

Men jag skickar över massor av kramar och extra styrka!! <3 Tänker på er <3

#7 - - Celine Naminah - En aspiebloggare:

Men vad jobbigt... tråkigt... trist... Finner inga ord... KRAM!

#8 - - Julia:

Vad var det som hände?
Hoppas han kryar på sig fort och snart är hemma igen <3

#9 - - ejmis:

Styrkekramar till Er!!

#10 - - Agneta:

men nej, kära du. Är det eran tur nu med elände? JAg hoppas innerligt att maken snart får svar på vad som felas och sedan får den hjälp som behövs för att återigen hamna på benen. Vi är många som finns här för er och beredda att lyssna och hålla er uppe.
Sänder över en varm kram och tanke till dig och familjen!

#11 - - Anna:

Hoppas han snart kryar på sig. Kram

Upp