tack älskade syster!

Min älskade storasyster kom som en räddande ängel och hämtade oss med bil, mellandottern och mig i Kalmar igår eftermiddag. Hon åkte Motala - Kalmar - Stockholm - Motala för att hjälpa oss. Det är kärlek det <3
 
Tack älskade syster för att du finns och för att du alltid ställer upp.
Du är vår vardagshjälte
och det du gjorde uppskattas så enormt mycket av hela familjen att det knappt går att förklara.
 
redan här var hon den bästa systern <3
Familj | |
#1 - - Ann Catrine:

Härligt att höra, - det är äkta syskonkärlek och omsorg det <3

Svar: Ja verkligen <3 det är kärlek det. Kram
Marie-Louise

#2 - - soffie:

va snällt av henne å vilken underbar bild:)

#3 - - inger stark:

jag blir alltid lika tårögd när jag ser den här bilden av er, mina älskade döttrar. Minns den där dagen som om det var igår. Ska inte berätta här och om vad som hände, det blir en hel uppsats. men bland annat satt ni i din säng, som stod och väntade i ert genesamma rum, och lekte att ni åkte till Afrika. Annette minns resan, du kan bara ha fått den återberättad. Nåväl, det tog drygt ett och ett halvt år innan du fick ta din säng i besittning. Det var fantastiskt det hon gjorde för er, känns mycket bra för en mamma att veta att ni ställer upp för varandra. Puss, puss!

#4 - - Ninni:

Åhh läste om din man, usch va jobbigt. Hoppas dom hittar vad som är fel och han snart är hemma igen!

Härligt med såna systrar som ställer upp, Stor styrkekram

#5 - - Agneta:

precis sådan syster behöver man ha i alla lägen, och det är skönt att ni har varandra!
ta hand om dig nu vännen
kram

Upp