uppsatsen måste fortsätta...

Idag måste jag fortsätta med uppsatsen, den måste bli klar snart. Sen börjar VT och jag ska väl förhoppningsvis ut på en bra praktik. Men eftersom jag vill ha backupper i livet så har jag sökt lite fristående kurser till VT 2013, om praktikplatsen strular. Så idag fick jag besked att jag kommit in på Etnologi A till våren - så nu ska jag bara bestämma mig för hur jag ska göra i vår. Men först uppsatsen - måste ta tag i den idag och ikväll.
 
utbildning | |
#1 - - Linda aka Javamorsan:

Imponerad på dig som orkar plugga och hålla på :)

#2 - - Celine Naminah - En aspiebloggare:

Vad är Etnologi för något?

#3 - - Kenneth:

kämpa på

#4 - - Fnulan:

Du är jätteduktig vännen, jag vet hur mkt energi det tar att skriva! Och med allt med din raring med... Heja dig!!!

#5 - - Kenneth:

hej jag behöver ha din mail adress för gästbloggandet hos mig så jag kan skicka info till dig

#6 - - Ninni:

Hur går det med din man??? Har tänkt på dig mycket, kram kram

#7 - - Agneta:

lycka till, och tänk lite på dig själv med nu!kram

#8 - - Ann Catrine:

Tycker du är jätteduktig som klarar av allt, både i "vanliga" fall, men inte minst nu när det händer annat i livet också!
Kom bara ihåg att ta hand om dig själv också, lätt att glömma det när livet rusar på..

Kram bästaste du <3

#9 - - Ninni:

Skönt att höra att han mår bättre, stor kram <3

#10 - - soffie:

vilka fina bilder,lycka till nu med uppsatsen och hoppas det går bra,

#11 - - Yohanna i Las Palmas:

Ja jag såg på fejjan att du hade huvudbry. Viktiga beslut är alltid svårt att fatta.
Men det brukar ju ordna sig, vad man än väljer.

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk för nu är det dags igen om nån vill hänga på:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/january/real-life-julen-2012.html

Upp