livet rullar på och före och efter bilder...

Ja livet rullar på trots ovissheten. Imorgon är det tänkt att min (styv)pappa ska komma hem med hemsjukvård - jag hoppas det kommer fungera bra, både för honom och för mamma. Idag åker vi hela familjen in och hälsar på honom på sjukhuset. När han väl kommit hem behöver han lugn och ro i början tror jag.
 
Träningen rullar på den oxå och jag hittade lite gamla bilder på mig som jag tänkte bjuda er på - ni får liksom en före och en efter bild...
 
mellan dessa bilder är det nästan exakt 1 år.
 
här är jag bara några veckor innan min operation GBP och den andra är för några veckor sen
 
Och nu när sommaren är här på riktigt så frodas allt på balkongen. Men jag förstår inte att tomaterna inte blommar än...
 
frukost ute på balkongen är riktigt härligt.
 
örter, chili, paprika, tomater, gurka m.m. trängs på vår balkong.
Nu ska bara allt blomma och ge frukt.
 
 
livet | |
#1 - - [email protected]:

Du är så duktig med träningen! Jag hejar på. Och vilken härlig balkong. Blir fint med hyllorna sen ;-) Kram

Svar: Tack :) Ja hyllorna kommer bli så fina där ute :) Kram
Marie-Louise

#2 - - maria:

Vad fin du är :) och så beundransvärt duktig <3

Kram Maria

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#3 - - Ninni:

Fin innan och fin nu...du ska vara stolt hur mycket har du gått ner egentligen??

Kramen

Svar: Tack :) drygt 26 kg... Kram
Marie-Louise

Upp