morgonpromenader, parkteater och ovisshet...

Morgonpromenaderna fortsätter jag med nästan varje morgon även fast Java inte är kvar här hemma längre, men det är riktigt skönt att gå ut på morgonen och promenera då har man sen klarat av sin dagliga träning - om man inte gör som jag och går till Sats och kör ett pass sen också. Men som reumatiker måste man passa på när kroppen känns okej och är samarbetsvillig. Vissa dagar fungerar kroppen inte alls och då måste jag ta det lugnt så de dagar som kroppen samarbetar får jag lov att passa på.
 
 
det är så svårt att försöka fota sig själv... Men dessa blev ganska bra.
 
Igår var jag och min äldsta dotter ner till Farsta badet för att till på Parkteatern Kåldolmar och Kalsipper. Åh vad bra den var. Jag vill se den igen! Dom hade verkligen gjort den bra, samma historia/saga som förut men med mer "gung" i musiken. Musiken gick i reggaetoner - "Club Killers gör reggae, ska, rock steady, punk och calypso av Nationalteaterns välkända låtar" står det på parkteaterns hemsida. 
 
 
 
Och ja vi lever i en ovisshet fortfarande. Min (styv)pappa är fortfarande riktigt sjuk och vi vet inte hur detta kommer att sluta. Men förhoppningsvis får han snart komma hem med sjukvård i hemmet så att han slipper ligga inlagd på sjukhus...
 
 
Träning | |
#1 - - Linda w L2K:

Vad smal du har blivit!!!
Själv kör jag på motsatsen... :-(
Hoppas pappa mår bättre snart!

#2 - - Anna Froby:

tycker det ser så bra ut både bilderna och du;)blir så glad av att läsa hur du träna och står i blir så taggad

#3 - - Inger Stark:

Puss älskling, ses imorgon!

#4 - - Ninni:

Men du snart är det inget kvar av dig..jisses vilket ras. Och duktig är du med träningen.

Ha en fin helg, kram

#5 - - Viktoria:

Tycker du är så duktig som tränar och står i! Heja!
Hoppas din pappa blir bättre snart.
Kram

#6 - - Kenneth:

duktigt att orka gå ut på morgonen det skulle jag inte orka :)

Upp