loppievent active&fun...

Igår började Solveig och jag med ett Loppievent Active&fun
Rica Hotel Stockholm.
 
Ett hotell som jag aldrig tänk på att besöka förut främst eftersom jag bor i Stockholm och jag inte "turistar" i min egna stad knasigt nog.
Det är egentligen något man borde börja göra mer, vara turist i sin egna stad.
Rica Hotel Stockholm har precis renoverats och fått en ansiktslyftning -
temat i hotellet är Stockholm.
I foajén möts du av Sergels Torgs golv och en stor tavla i vitt och silver som visar Stockholm i dess helhet.
 
 
Caféet är inspirerat av kvarteret Klara
Frukost och Lunch kan du inta på Stor Torget/Gamla stan (inomhus med utomhus känsla)
 
Vi fick en gratis frukost i goodiebagen så Solveig och jag ska snart få njuta av en frukost här på Stor Torget!
 
Vi fick också veta att allas vår Alfons Åberg fyller 40 år i år!
Grattis Alfons på födelsedagen.
 
Rica hotel har ett speciellt Alfons Åberg hotell som riktar sig till barnfamiljer.
Där kan man just nu boka in sig till specialpris hela familjen -
 
Vi hade blivit tillsagda att komma träningsklädda vilket vi alla gjorde.
Ett stort gäng med härliga bloggare kom i färgglada och snygga träningskläder.
 
Hon var verkligen helt underbar och så full av energi, hon fick oss alla att ta i och ha roligt.
Vi fick några "enkla" men effektiva "hemmaövningar" som vi kan göra lite när som helst hemma.
 
Viktväktarna var där också och informerade och bjöd på lunch.
Kyckling- eller tonfiskwraps och en riktigt god shots bjöd dom på.
 
 
När jag sent om sider kom hem i natt hade jag en hel del att bära hem.
Solveig och jag fortsatte nämligen ner till Norrköping för ett annat event - men mer om det i ett annat inlägg.
 
Tack till:
Viktväktarna , Rica HotellFootway, Mc Donalds, Oiidesign, Röhnisch, Bambino, Vitamin Well, Seba Med, Topp Hälsa , Amelia, Semper, Valio, Reztart och Loppi för ett trevligt och välplanerat event och en välfylld och fin goodiebag!
 
 
 
Bloggevent | |
#1 - - Fröken M:

Gud va kul !!
Det hade jag gärna gått på om jag hade bott lite närmare :) KRAM

Svar: Ja det var riktigt trevligt. Kram
Marie-Louise

#2 - - Agneta:

ni verkar ha så många roliga o spännande event som finns där i stora staden :) inte riktigt lika många i lilla åstorp..hahaha
kramar

Svar: Ja det händer en hel del grejer här. Kram
Marie-Louise

Upp