löpspår i skogen...

Aldrig trodde jag väl att det skulle kunna vara skönt att springa.
Det är en motionsform som jag alltid hatat som pesten.
Men så hände det - det som jag aldrig trodde skulle ske.
Jag började springa lite smått på löpbandet på gymmet och fann att det var ganska roligt
och att jag kunde bättra på min kondition ganska snabbt och bra.
Så löpningen på bandet fortsatte och nu gillar jag det.
 
Då kan ni tänka er sen vad jag tyckte om att springa ute i ett löpspår i skogen.
Det var ju helt underbart härligt.
Naturen, skogen, luften och terrängen - allt sammantaget i en helhet blev perfekt.
 
rundan jag tog var 2 km -
med en bra och varierande terräng.
 
första dagen tog jag rundan två varv och en liten extra snutt vilket blev 4,58 km
andra dagen tog jag rundan tre varv och det slutade på 6,07 km.
Andra dagen sprang jag det mesta av rundan (förutom mördar backarna) vilket blev 4,6 km löpning.
 
Känner mig riktigt stolt!
 
Vikt och motion | |
#1 - - Solveig Lundin:

Det är en underbar känsla att va ute och springa utan en ryggsäck på 30kg extra. Älskar att gå upp på morgonen och springa. Men jag har ju hästarna nu för tiden så jag orkar faktiskt inte gå upp tidigare. Föredrar morgonen jag :)

Svar: Ja men visst är det skönt - det trodde jag aldrig. Jag sprang aldrig förut när jag var smal... Kram vännen
Marie-Louise

Upp