mammaminglet i Norrköping...

Bloggevent nummer två i lördags var Mammaminglet i Norrköping.
Solveig och jag körde ner till Norrköping efter Loppieventet - eller okej Solveig körde jag satt bredvid.
 
Många bra utställare som sålde sina varor till bra priser, god mat, trevligt sällskap och mycket väntan kan nog sammanfatta minglet ganska bra.
 
maten var riktigt bra och god - men jag orkade inte allt, fick lämna kvar och förvånade mig själv igen...
Till bords hade jag Solveig, Ewa och Sofia.
Vi lyckades prata oss igenom den väntan som blev så kvällen blev trevlig och full av prat!
 
det var många goodiebags som skulle med hem på natten -
och tunga var dom...
 
mycket fint och användsbart fanns det i goodiebagsen.
Jag ska försöka fota bättre imorgon och iaf få med en del av alla sponsorer som sponsrat till dessa välfyllda goodiebags.
Bara tiden och ljuset är med mig imorgon så...
Bloggevent | |
#1 - - Tjejmorsan:

Ja mycket väntan och en extremt sen hemfärd :) Trött som en gnu dagen efter :) Men som sagt var, mycket fint i goodiebagsen :)

Kram

Svar: Ja man var lite mör, tyvärr. Det förtog en del av det "goda". Kram
Marie-Louise

#2 - - Solveig Lundin :

Tack för en supertrevlig kväll, utan er tjejer hade det bara varit skit, men vilka priser vi tog med oss hem, eller jag ;) iaf haha

Svar: Tack själv <3 Kram
Marie-Louise

#3 - - Anonym:

Mysigt med mingel kram Diana

Svar: Ja det var mysigt att få träffa lite härliga bloggare <3 Kram
Marie-Louise

#4 - - Ninni:

OJ OJ vilka härliga påsar fyllda med bra saker!!

Ha en fin dag, kramen

Svar: Ja det var mycket bra däri, ska försöka fota lite bättre idag <3 Kram
Marie-Louise

Upp