söndagsträning är bästa träningen...

Att glida ner till Sats på en söndagsförmiddag och köra ett söndagspass
är verkligen så skönt.
Jag tror nästan att jag tycker att det är veckans bästa pass!
Varför vet jag inte riktigt och det är inte så att jag kör samma pass varje söndag -
jag gillar helt enkelt bara söndagsträningen.
 
haha jag bjuder på dessa bilder idag
Jag tror faktiskt bara att det är mina älskade döttrar som kan få mig att le på riktigt -
så där riktigt ordentligt, stort och fånigt!
Tack Emelie för det roliga träningspasset idag <3
 
Idag följde äldsta dottern med ner och körde ett pass med mig så jag passade på att be henne fota mig
"in action"!
 
magen fick sig en riktig genomkörare och sen "hängde" jag ut ryggen lite i ribbstolen.
 
bjuder även på dessa idag...
Ibland bara måste man fåna sig!
Träning | |
#1 - - Agneta:

härliga roliga och uppmuntrande bilder! Du är så duktig som tränar o står i på detta vis och du har verkligen visat att med lite jäklar anamma så kan man det mesta! fortsätt så....
kram

Upp