ulriksdals slottsträdgård...

Idag åkte jag iväg för en träff med SolveigUlriksdals Slottsträdgård.
Åh så mycket fint det finns där, hade jag bara haft lite större...
 
massor av plantor...
 
och växter.
 
den här djävulen skulle man ha på husväggen...
 
 
det fanns så mycket trädgårdsprydnader...
 
en sådan här hängande innanför ytterdörren kanske vore något...
 
Vi promenerade sen bort mot Ulriksdals Slottscafé
och fick i oss lite mat.
 
så gott, och så snygga kaffemuggar.
 
vilken underbar natur att promenera i.
Hit lär jag åka fler gånger, det var faktiskt första gången för mig idag.
 
Tack fina Solveig för en underbart trevlig dag!
Det här var nog precis det jag behövde just nu -
bara få tanka energi både via naturen och en fin vän <3
balkongen | |
#1 - - Solan:

Vi fick en riktigt trevlig dag, och så mycket vi hade att kolla på 😊
Tack för en trevlig förmiddag.

#2 - - Lotta-mamma & trebarnsbonusmamma:

Vackra bilder!

Upp