för ett år sedan...

Snart har det gått ett år sedan jag gjorde min GBP (<--länk till mina andra inlägg om GBP)
Det var ett av de bästa beslut jag gjort...
 
Jag har gått ner drygt 29 kg och har väl kanske 5 kg kvar
men de 5 kg får ta den tid det tar.
Jag känner mig ganska nöjd nu. 
 
Översta bilderna är från igår när jag hade vart på gymmet-
understa bilderna är dagen före min operation alltså den 13/11-12. 
Lite skillnad va? I alla fall över magen har det hänt mycket...
 
 
GBP, Vikt och motion | |
#1 - - Linda w L2K:

Det känns så konstigt att se dina före-bilder. Jag minns inte att du såg så stor ut! Men wow!!!! Jag är så imponerad av din resa och du peppar mig mer än du anar! Äntligen har jag hittat nån där jag känner att jag faktiskt skulle kunna jämföra lite för att kunna ge mig ett efter-mål!

Svar: Tack <3 Kram
Marie-Louise

#2 - - Mia:

Det syns skillnad över hela tycker jag och du har varit såååååå duktig och är så duktig som fortsätter träna (nu i supersnygga träningsoutfits också)!!

Svar: Tack <3 Kram
Marie-Louise

#3 - - Inger Stark:

Du är vacker mitt hjärta, bra jobbat och det var verkligen ett bra beslut!

Svar: Tack mamma <3 Kram
Marie-Louise

#4 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

Bra jobbat! Du är så duktig som håller i det här med träning. Jag skulle kommit igång i somras tänkte jag.. jomenvisst. Får se om det kan bli promenader på lunchen när jag börjar jobba... så har man det klart när man kommer hem.

Jag chockade mig själv genom att våga kliva upp på vågen imorse och jag blev glatt överraskad...

Svar: Tack vännen <3 Kram
Marie-Louise

#5 - - Tjejmorsan:

Grym förändring :)

Kram

Svar: Tack :) ja nu ser jag den ju själv också vilket är trevligt <3 Kram
Marie-Louise

Upp