hundmässan Stockholm.

I lördags fick jag en julklapp av Martina - inträdet till Hundmässan som var på Älvjsömässan/Stockholm. Vad glad jag blev när hon skickade mig ett meddelande om det. Jag hade uppdaterat på FB att det var så synd att jag ej kunde komma iväg på hundmässan - så här nära inpå jul gick det inte ekonomiskt. Men så glad jag blev då när jag fick inträdet som en för tidig julklapp.
 
 
 
Och tänk vad man kan ändra intressen. För något år sedan hade jag väl aldrig ens kommit på tanken att gå på hundmässa och nu tyckte jag det var jätteroligt. Det fanns massor av utställare som jag kunde prata med och fråga lite saker om. Och sen var det tävlingar i dressyr (heter det så tro när det är hundar) och massa annat.
 
 
Jag hade en riktigt trevlig och mysig lördag bland alla utställare och hundar. 
 
 
 
jag kom hem med massor av prova-på påsar med hundmat och annat smått och gott.
Lite till katten fick jag med mig hem också.
 
Vilka fina vänner jag har känner jag <3 
Jag har inte så många vänner men dom jag har är verkligen guld värda.
Tack Martina och ni andra som förgyller mitt liv.
Ni vet vilka ni är <3
 
 
Familj, djur | |
Upp