hur blev festen då?

Jag hade jättetrevligt på festen i lördags - men om sanningen ska fram så drack jag för mycket alkohol. Billigt och lättdrucket vitt vin kan lätt göra en (mig) för berusad. Nästa gång får nog mannen min gå utan mig så jag slipper skämma ut honom. Jag kan inte skylla på min GBP här med alkoholen - för jag har gjort det förr även utan operation. Visst kan alla dricka för mycket någon gång ibland - men vissa gånger blir det kanske lite pinsammare än andra gånger. Men äsch vad tusan jag vågar stå för det iaf. Jag hade alltså jättetrevligt ända tills jag somnade. Så egentligen gjorde jag väl kanske inte bort mig så där jättemycket - men jag somnade mitt i festen och sov väldigt gott i några timmar där mitt i all fest. Så det lär väl pratas om mig där ute på ön... Frun som dansar och har trevligt (och retas med maken lite med (mycket) tjat om låtönskningar - men är man DJ så är man eller hur) och som sen bara platt fall somnar. 
 
Men vem har inte druckit för mycket någon gång? Och när livet i övrigt är lite svajigt så är det lättare hänt än annars. Sen finns det väl alltid några som alltid sköter sig - men nej tyvärr hör jag inte till den skaran... Så nu vet ni hur min lördag blev. Jag står för det iaf.
 
känslor, livet | |
Upp